lördag 22 september 2012

Uppdrag: nytt jobb

Idag har jag fokuserat mycket på att söka jobb.

Det är bara 3 månader kvar tills mitt vikariat på Stora Sjukhuset går ut. Och visst skulle det vara skönt att vara ledig ett tag efter det men tyvärr måste man visst tjäna lite pengar också. Även om Peter Pan så snällt har erbjudit mig halva sin lön, men det känns inte helt rätt.

Jag har därför satt igång att uppdatera min CV:n på olika webbplatser, skickat in en och annan spontanansökan till företag som jag tycker verkar vara intressanta och mailat lite gamla kollegor.

Vi får väl se vad det leder till, om det leder till något. Jag är i alla fall optimistisk och tror att det dyker upp något. Det ordnar sig alltid.

Om du har något tips på företag som behöver en webbprojektledare/webbkommunikatör, säg till! Jag är intresserad av allt just nu. Kanske inte om det är i Linköping eller Sveg (inget illa om de orterna), men i alla fall runt Stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar