måndag 24 september 2012

Dagens

Känsla: lätt illamående över att inte ha koll på vad som kommer hända.

Längtan: efter Peter Pan som är over there. Han kommer hem på fredag, Hurra!

Köp: en klippning hos bästaste Ann. Hon vet vad jag vill ha.

Kläder: just nu är det ett vinrött linne, grå myskjol och glittriga tofflor från Tunisen. Väldigt relaxad. Men så är det dags att sova strax.

Mat: till lunch åt jag fantastiskt god kyckling och risotto på Stationen. Den här veckan vågar jag vägra matlåda!

Goda: ny doft och nytt märke hos Knopp & Kropp. Nu i mitt hår. Luktar banan. Gott.

Planer: att sova, väldigt snart. Ska bara... först.

Guldkant: den där massagen på Knopp & Kropp. Mmmmm.

Bästa: att jag var ute och cyklade en extra sväng ikväll. Kände mig stark i benen och trampade på i alla uppförsbackar.

Sämsta: att jag tappade ett nagellack bakom tvättmaskinen. Hur ska jag få fram det?   

Fix: tömt diskmaskinen och bäddat sängen. Och så ett varv med dammsugaren. Så klart.

Humör: rätt lugn just nu. Kan vara för att jag är så trött också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar