lördag 15 september 2012

Dagens

Mode jag aldrig vill se igen: 
Ballongkjol och vändbara Disneytröjor. Ryser när jag tänker på det ljuvliga 80-talet.

Favoritstad i Sverige:
Stockholm. Bitvis så vackert att jag vill gråta.

Senaste impulsköp: 
Kaffe och kanelbulle på Pressbyrån i Huddinge

Läser helst:
DN och Fokus. Speciellt en lördagsmorgon.

Träningsmetod jag uppskattar:
Dans fuego. Och vardagscyklingen till och från jobbet.

Bästa kollektivtrafikmedlet:
Tunnelbanan, oftast i tid.

Favoritråvara:
Bladspenat

Önskar från karaokemaskinen:
Något med Madonna

Bästa lunchstället:
Varsomhelst, men med min egen lunchlåda

Bästa prylen vid trista hotellkvällar:
En bok

Längsta taxiresan:
Åker sällan taxi men ngnstanns i utlandet. Jag är för snål här hemma.

Mest överskattade informationskällan:
Tryckta broschyrer från banken

Bästa lösningen på hastigt blodsockerfall:
Dextrosol. Alltid med i min väska.

Dansar helst till:
David Bisbal. Hetare spanjor får man leta efter.

Favorithotell i Sverige:
Det där min älskling är med mig på.

Modeförebild:
Stilfulla, vackert klädda kvinnor. Enkelt, helt och rent.

Den här personen var på bilden jag tog med till frisören:
Min frissa Anne På Knopp & kropp i Sumpan vet vad hon ska göra. Jag behöver inte ta med någon bild.bättre frissa får man leta efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar