lördag 29 september 2012

Presentdags

Jag har sådan himla tur som har en man som älskar att shoppa. Han gillar det mycket mer än vad jag gör. Och när han då är i en sådan trevlig stad som New York kommer han verkligen till sin rätt.

Mängder av trevliga saker finns nu i ett hem nära mig. Jag tackar och bockar för alla fina saker som jag fått.

Några av de saker som har inhandlats

Fantastiskt nagellack från OPI och läppmoj från Bath & Body Works

Älskar Bath & Body Works signature collection Moonlight Path. Har allt, nästan, som man kan ha i den serien. Och så gillar jag Aussie's 3 minute miracle. Finfint för håret.

Ännu mer från Bath & Body Works. Deras bubbliga tvål gör succé bland liten och stor.

Bare Minerals är ett favvomärke som kostar en bråkdel over there. Lagret är nu påfyllt.

Och så lite roliga tillbehör till när man ska baka cupcake.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar