torsdag 13 september 2012

Jag vann

För några veckor sedan var vi på Bomässan i Annedal och där ställde jag upp i ett par tävlingar. Till min stora förvåning så vann jag en av dem! Stor lycka. 

Det var i den lägenhet som Elsa Billgren hade stylat för Stockholmshem. Tävlingen gick ut på att man fick skriva små motiveringar till varför man önskade vinna 5 saker i lägenheten. 

Jag gick all in och önskade mig helt tokiga saker... Och det kan ju vara därför som det gick så bra. Nedan ser du några av de fantastiska saker som numera finns i Råsunda.

En kompis till Denverito

Vacker kanna och fler små vänner till Denverito. Och så en sockerlåda i 

2 kommentarer:

  1. Men var är min björnskinnsfäll? Jag vill ju seee!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den ligger nu på min vind och väntar på min öppna spis

      Radera