fredag 21 september 2012

Helgen

Nu är den här, den efterlängtade helgen. Varje gång är den så välkommen. Ibland lite extra.

Jag ska göra det här:

läsa eböcker. Snart går ett antal lån ut och jag vill gärna hinna läsa dem.
Uppdatering: jag har läst ut en av dem och ska nu börja på nästa. Vilken ser du i högra kolumnen här på bloggen.

träffa fina Jenny BT för en fika och massa snack. Det var alldeles för länge sen vi sågs.
Uppdatering: fika, snack och lite shopping blev det. Mysigt.


göra min läxa till fotokursen. Nya spännande saker som fotograferas, nya program ska testas. Roligt!
Uppdatering: jag har börjat men är inte klar än

söka jobb. Snart går mitt vikariat ut på det Stora Sjukhuset. Dags att ta tag i livet efter det.
Uppdatering: jag har sökt några jobb och uppdaterat min CV lite här och där.

besöka ett museum eller en utställning. Måste fylla på mitt kulturförråd.
Uppdatering: misslyckades med det här om man inte räknar Stockholm Car show i Kungsträdgården som en utställning? Eller jo, det räknas tycker jag.

Och så ska jag sova och dricka kaffe i massor. Jag känner på mig att det här blir en bra helg.
Uppdatering: jag har sovit länge och druckit både gott kaffe och te. Helgen blev bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar