lördag 9 mars 2013

Full fart framåt

Den här veckan har också sprungit förbi utan att jag riktigt hann med den. Varför går tiden så fort?

Jag har i alla fulla fall:
  • varit på basket i Solnahallen. Herrarna lekte hem en seger över Nässjö och det var kul att de vann men nu är det dags för kvartsfinaler. I årfår man spela mot Södertälje Kings och jag är rädd för att säsongen snart är slut, tyvärr. Laget är sig inte riktigt likt sedan Lesli försvann.
  • träffat MP & M på torsdagsträff på Le Pot. Och vid ett annat bord satt fina M från Stora Sjukhuset. Roligt att vi alla samlas här. Det var då jag fick de fina skorna
  • varit på yoga för första gången på länge. Vad skönt och rogivande. Jag premiärinvigde nya anläggningen Hagastaden som ligger i samma hus som jag satt i när jag jobbade på Stora Sjukhuset. Typiskt att de skulle flytta dit när jag slutat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar