söndag 24 mars 2013

Lite dans och lite basket

Lycka är att få gå på Dans Fuego. Det gör jag på söndagar, blir sååå glad av det. Det är en ren och skär njutning att få släppa alla hämningar och dansa salsa, tango, marenge, samba... Känner mig stark och kvinnlig (i alla fall innan jag kollar mig i spegeln och ser ngn vilt viftade, med ett illrött ansikte).
Och så är J med också. Det gör saken ännu bättre.

I eftermiddag har det varit träning för rösten och händerna. Killarna spelade basket och var tvingade att vinna för att hålla liv i slutspelet. Och vad de vann! 83-66 slutade matchen. Nu är det femte och avgörande matchen i Täljehallen på onsdag. Funderar på att åka dit.

Nu ska jag inventera förrådet av solkräm, roll-On, disktrasor och andra viktiga saker som jag kanske ska köpa på min Tjejhelg i Ullared. Måste börja förbereda mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar