lördag 23 mars 2013

Slutspelstiden

Nu är det slutspelstider inom basketen och jag hänger så mycket jag bara kan i Solnahallen för att hejja på Vikings.

Det är onödigt spännande just nu, där damerna har 1-1 i matcher mot Northland och där nästa hemmamatch är på tisdag. Jag kommer att vara där! Det handlar om en plats i finalen, så kämpa, kämpa, kämpa! Hoppas att Katta Andersson och Christy Bacon gör allt de kan för att ta laget till en så åtrovärd finalplats.

Herrarna ligger under med 1-2 mot Södertälje. Ny match, som verkligen gäller, imorgon söndag vid kl.16.00. Det är vinna eller försvinna. I grundserien så vann de alla 3 matcherna, varför går det så kasst nu... Jag håller tummen men har verkligen inte någon bra känsla i magen.

Håll tummen för min lag!


Uppdatering: Damerna skötte sig och vann i Luleå. Det är helt otroligt! Seger på hemmaplan på tisdag och det är F I N À L. Smaka på det. Herrarnas basketfest kan slänga sig i väggen! Hejja tjejerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar