söndag 10 mars 2013

Söndag

Medans Facebook, Instagram och Twitter fylls av bilder på skidbackar och is så sitter jag inomhus och pluggar och jobbar. Många leveranser ska till nu i veckan och jag måste, måste, måste göra klart saker. Måste skriva de där dokumenten, måste göra de där presentationerna, måste...

Nu är det inte alls synd om mig, jag har varit ute en sväng till F&S Lindhagen där jag strålade samman med A & J för att gå på ett Dans Fuego pass. HerreGud vad härligt det var att vara där. V A R F Ö R har jag inte gått på det här på länge? Jag log mig igenom hela passet och vad gjorde väl det att jag gick åt fel håll? Det var ju så himla underbart att få dansa runt till latinska rytmer. Och så fick jag snacka med vännerna också. Vi ska ses nästa helg men det är härligt att ses så här.

Hoppas att du har haft en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar