måndag 11 mars 2013

Slottsweekend

I julklapp fick Peter Pan och jag en slottsweekend på Rånäs slott av min familj. Jag har inte varit i Rånäs på många, många år, och att åka dit kommer att vara nostalgi av stora mått. 

Vet inte hur många gånger jag har sprungit i de skogarna, skrattat och fnissat mig igenom kvällarna med orienteringsvännerna, kastat frisbee och bara haft det fantastiskt där. Vilka underbara vuxna som gjorde så att det här var möjligt för oss. Jag har aldrig tackat dem men jag gör det här och nu! Tack alla Rånäs OK personer! Utan er hade jag inte varit den jag är idag.



På slottet har jag varit några gånger men då alltid i träningssyfte.Vi hade olika möten och planeringar där och det var helt okej. Numera ser det väldigt mycket mer uppsnofsat ut och jag hoppas på en mysig helg där tillsammans med mannen. 


Uppdatering: Nu e vi inbokade en helg. Vi ska bo på slottet och avnjuta en 5-rätters middag. Hur lyxigt kommer inte det bli. Längtar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar