måndag 6 maj 2013

Dagens tips: Provskobutiken

Skor från Provskobutiken, årgång 2007
Om du som jag är lite väl förtjust i skor och har storlek 37 så är mitt tips att gå till Provskobutiken. De har öppet några gånger om året och säljer just provskor.

Priserna är väldigt bra och mitt favvomärke Tamaris finns där. Tror att Tamaris kan ha tänkt just på mig när de skapade sina skor, deras storlek 37 passar perfekt. Jag behöver inte ens prova dem, jag vet att de sitter bra.

Så passa på, ta dig till Söder och kolla in schyssta skor i alla dess olika färger och former. Beväpna dig med en portion tålamod och var inte för varmt klädd. Det är alltid jättemycket folk i affären och den är liten. Men det är det värt. De har öppet till den 11 maj den här omgången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar