söndag 5 maj 2013

Detox, vecka 5, typ

Jag skrev i april om att jag satt igång en detoxkur igen. Det har nu gått 5 veckor men jag har fuskat lite för mycket den här gången.

Att åka till USA mitt i den var inte det bästa. Det är svårt att låta bli alla goda saker som finns där och jag syndade en del. Var på Cheesecake Factory två gånger och den första så klarade jag av att inte smaka på deras goda efterrätt men andra gången... jag kunde inte låta bli.

Läsk höll jag mig undan rätt bra, jag drack bara en Mountain Dew och 2 Cola utan koffein. Men det är 3 för mycket. På det hela gick det bra men jag ska förlänga min kur ett par veckor, det är lika bra.

Jag kan fortfarande sakna att dricka kaffe, det är ju så gott. Inte bra men gott. Så jag biter ihop och kör på ett tag till, för jag mår ju så bra av det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar