söndag 19 maj 2013

Veckan som passerat

Veckan som har gått har varit bra på många sätt. Visst, jag har varit på konferens med jobbet och fikat på Äppelfabriken men bäst har varit att träffa två vänner som jag inte har sett på ett tag.

J bor i Malmö men är här i stan då och då. Vi har dock inte setts på länge nu. Jag ska ner till henne i juni, det ser jag fram emot.

Och så C som inte bor så långt bort men som jag inte har träffat på superlänge. Vi träffades på Le Pot och även Peter Pan och Cs man D kom förbi. Vi hade en riktigt trevlig kväll tillsammans.

Igår, lördag, var vänner A på besök för att njuta (??) av Melodifestivalen. Jag blev lite trött mitt i spektaklet och somnade i soffan vid låt nummer 17 men vaknade lagom till att det var dags att räkna rösterna. Om rätt låt vann? Gör den någonsin det?

Och så har jag cyklat till jobbet tre dagar och tränat två gånger på F&S. Det träningsresultatet är jag nöjd med. Nu gäller det att fortsätta denna goda vana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar