måndag 23 juni 2014

Inte många ute

Jag bestämde mig för att gå en promenad nu på kvällen och det var inte många ute. Regnet öste ner men det finns inga dåliga väder som det heter. I höstas köpte jag ett lite dyrare regnställ och det kom väl till pass ikväll. När man väl är ute är det ju bara att traska på, lite blöt om fötterna men det får man ta. Känner mig extra duktig när det är ett sånt här skitväder, att jag kom ut och inte satt kvar i soffan.

Jag har haft en svacka i mitt promenerande och ligger numera inte på så höga stegantal. Men nu är jag på gång igen och ska sätta igång och samla igen. Det är min första riktiga svacka sedan jag köpte min Fitbit i januari så jag är rätt nöjd ändå. Nästan fem månader har jag traskat på bra. En bra vana, hejja mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar