torsdag 19 juni 2014

Jobbaktivitet

Igår hade vi en gruppaktivitet med jobbet. Inte så ofta så många är samlade samtidigt på en och samma plats.

Vi började med en kort båttur från Nybroplan till Saltsjökvarn där vi möttes av kollegan F som bor vid kajen. Vi fick hänga i deras föreningslokal och äta lite smått och gott som de fixat till. 

Efter det gick vi en kort promenad till Boule och Berså och spelade boule i olika lag. Mitt lag var jättebra, jag var inte så bra... Det är verkligen från gång till gång, ena gången går det hur bra som helst, nästa helt kasst. Efter en timmes spel gick vi till Hotellet i Saltsjökvarn för att käka middag tillsammans. Jag tror att jag drog vinstlotten som fick lite specialmat, det var verkligen gott. 

Jag hängde kvar till sist och fick sällskap en bit på vägen med kollegan M. Stockholm är verkligen fantastiskt vackert dessa härliga sommarkvällar. Känner mig lyckligt lottad som får njuta av dem.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar