lördag 18 mars 2017

I did it!

Jag har nu tränat rätt målmedvetet och satsat på styrka, och inte bara dansat, i två månader rätt precis och det är fantastiskt vad lite peppning och regelbundenhet kan göra. Jag känner mig S T A R K i kroppen. Inte alla dagar men ändå rätt ofta.

Idag tex gick jag inte på mitt vanliga yinyogapass, utan istället gick jag på flowpasset som var timmen innan. Jag har varit på det någon gång innan och jag har väl inte tyckt att det var så kul för jag orkar inte hålla igenom alla positioner och mest känt mig klumpig. Men idag satt det! Jag orkade göra alla saker utan att kämpa för mycket, utan det var ett flow igenom hela passet. Tom magövningarna satt som en smäck. Det är en skön känsla att fixa saker som jag inte fixat tidigare och en tillfredsställelse.

Imorgon är det dags för ytterligare ett PT pass och jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning som vanligt. Kommer jag fixa det? Kommer jag svimma? Kommer jag klara det? Svaren är Ja, Nej, Ja. Längtar redan till att klockan är 16 och det är söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar