lördag 18 mars 2017

Oväntat

Dagens mest oväntade händelse var att jag hakade på en kompis som skulle köpa lite löshår och jag skulle haka på som moraliskt stöd. Det hela slutade inte riktigt som jag trott...

Istället för att hon kom ut med löshår så kom jag ut med det! Den färg och längd som hon skulle ha var slut och det som jag tydligen skulle ha fanns. Tänk så det kan gå! 

Så nu sitter jag här hemma med 7 olika långa längder med blont hår att sätta fast i mitt hår. Lite oväntat men lite kul också. Jag är ju inte så piffig i vanliga fall så jag får nog träna på det hela, att få till det snyggt och prydligt. Roligt i alla fall.

Massor med olika färger och längder finns det att välja på.

Så här ser det ut. Jag ska ta en bild när jag har satt i det dessutom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar