onsdag 1 mars 2017

Veckans träning

Den här veckan satsar jag på att träna ordentligt. Förra veckan var inte helt optimal då det var en del andra saker som jag var tvungen att prioritera. Men istället för att deppa och känna att det är kört så tar jag nya tag.

Så håll i hatten, här kommer veckans träningsupplägg.

Tisdag - zumba och gym  
Onsdag - gym och CXWorks -> blev "bara" gym
Fredag - zumba -> blev zumba och styrka
Lördag - yinyoga -> fullt på yinyogan så det blev styrka
Söndag - PT timme

Som vanligt så traskar jag på och kör mina 10.000 steg. Vissa dagar blir det betydligt fler, som när det är zumbadagar. 

Jag stämplar på.
90 gånger ska jag komma upp i under året. Blir det fler så är det super. Blir det färre så är det inte riktigt lika bra. Detta år blir det inte lika mycket träning på andra ställen utan jag försöker fokusera på att gå på Drivkraft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar