måndag 3 april 2017

Veckans träning

Ny vecka och nya möjligheter. Nya träningsmöjligheter alltså! Den här veckan planerar jag följande.

Måndag - Bodypump eller egen styrketräning -> det blev egen styrka i källaren. 
Tisdag - styrketräning och zumba -> done
Fredag - styrketräning och Sh’bam -> blev 7 km promenad hem från jobbet.
Söndag - PT timme - done

Det blir lite kondition och ganska mycket styrketräning. Det är skönt att känna att styrkan finns där och att det blir lite bättre för varje vecka.

Igår var det träningstillfälle 36 för det här året så det vore ju attans om det inte gav lite resultat. Jag hoppas på att jag kommer upp i 90 pass i år lite tidigare än typ dagen innan byår men det känns som rimligt (om jag får hålla mig frisk och kry). Känner att jag har fått in bra rutiner men jag vet att motivationen kommer att svikta och då är det bara att försöka motivera sig till att fortsätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar