söndag 2 april 2017

Weeping Willows i Globen

I februari var Syster A och jag på konsert i Västerås men nu i helgen så har det varit konsert på lite närmare håll, nämligen i Globen. Tre konserter körde Weeping Willows och vem kunde tro att det skulle gå så bra för dem för några år sedan? Roligt för dem!

Det var även denna gång för att fira att Broken Promise Land fyller 20 år. Vi var 5 glada brudar som gick och lyssnade och diggade med. Roligt att det finns fler som gillar dem (nästan lika mycket som jag gör).

Spända och glada innan konserten

Lite hysteriska månne...

Jag som är van att sitta/stå längst fram fick nu njuta på rad 12 och det var okej. Men jag saknar att sitta längst fram och ha närkontakt med bandet. 





Jag hoppas att de fortsätter 20 år till! Tack för att ni är så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar