söndag 12 januari 2014

Att resa är att leva

Jag älskar att resa och då menar jag verkligen Ä L S K A R att besöka nya och gamla platser. Finns många favoriter som jag besökt flertalet gånger, såsom New York, London, Budapest, Österlen, Danmark.

Sitter nu och funderar på vart vill jag åka framöver, nu när resan till New York och Dominikanska är över. Måste ju ha något nytt att planera, eller hur?

Här kommer några ställen som jag verkligen vill till någon gång, gärna en gång i nära framtid:
  • San Sebastian och Bilbao
  • Buenos Aires
  • Costa Rica
  • Wien
  • Valparaiso
  • Island

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig resa ni har gjort! Jag har aldrig varit i Italien, dit vill jag nån gång...

    SvaraRadera
  2. Säg till om du söker resesällskap. Jag hänger sååååå gärna med. Kram

    SvaraRadera