fredag 17 januari 2014

Veckan med vännerna

Jag har haft en riktigt social vecka den här första jobbveckan på det nya året.

I söndags kom T över på en fika och lite snack. Trots att vi sitter i Kista båda två så blir det alltför sällan som vi ses. Och det är mitt fel. Jag sitter bara och jobbar och jobbar och prioriterar väldigt sällan att gå ut och käka lunch (bra för plånboken och midjemåttet dock).

I måndags fick jag en spontanförfrågan från vännen C att ses över en crepe på Söder. Och jag älskar spontantsaker! Är jag inte upptagen så ses jag gärna. C och även K hann prata om ditt och datt i flera timmar. Riktigt trevligt!

Och igår, torsdag, var det årets premiär på Le Pot. Den fantastiska personalen var där och de var lika härliga som vanligt. Med mig hade jag J & A, my partners in crime. Vi har inte setts allihopa sen Köpenhamnshelgen så vi hade en del att ta igen. Och så satte vi igång att planera nästa utlandstripp. Vi pratade om Paris, Helsingfors, Prag, Bratislava men jag tror att vi landade på Villnius. Det var dit J & jag skulle åkte i höstas men vi hamnade i Stavanger. Vi får väl se var vi hamnar den här gången.

söndag kommer vännerna U& M på middag. Det var länge sen vi sågs så det ska bli kul att träffa dem igen.

Så... en social vecka. Hoppas övriga veckor under 2014 blir lika trevliga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar