söndag 19 januari 2014

Lat lördag

Eller så himla lat var den inte.

På morgonen drog vi till Friskis & Svettis för att köra ett skivstångspass men tyvärr var det fullt så det blev att hänga i gymmet istället. Inte det vi planerat men nästan lika bra det med. Idag har jag O N T i armarna, i de obefintliga armmusklerna. Kände att när jag skulle riva gurka nu på morgonen så smärtade jag. Men på ett härligt sätt.

Efter att kommit hem så ägnade vi oss åt den ädla konsten städning. Städning av en lägenhet som inte städats ordentligt på många veckor. Anledning är att vi har varit bortresta och när vi varit hemma så har vi mest jobbat. Och så var det jul mitt i allt. Att det behövdes städa var helt klart och det gjorde vi. I många timmar. Men när det väl var klart och det doftade Ajax och rent så var det värt det. Skönt att ha storstädat.

På kvällen var vi bara hemma och det var så skönt att bara vara det. Vi tittade på det sista avsnittet av Örnen, den danska serien som vi har kikat. Nu är den över och vi måste hitta en ny serie att kika på.

Så såg min lördag ut. Hur såg din ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar