torsdag 23 januari 2014

Resor 2013

Sitter och funderar på vart jag reste förra året och det var några ställen som jag kom på. Kanske var det fler som jag inte kommer på så här rakt upp och ner. När jag ser listan nedan så känner jag att jag är lyckligt lottad som har möjlighet att uppleva alla dessa platser. Stor tacksamhet!
  • Hong Kong & Vietnam - nyårsfirande och solsemester med vänner
  • Barcelona - Peter Pan jobbar, jag är ledig och bara strosar runt.
  • Ullared - med vännerna från gymnasiet. Boende på Ullared Paradise.
  • Seattle - på kurs med jobbet
  • Malmö - hälsade på vännen J och vovven e
  • Ungern - semester vid Balatonsjön och i Budapest
  • Danmark - i stugan, vid havet
  • Österlen - första sommaren utan mormor. 
  • Alicante - hälsade på vännen M och solsemester
  • Göteborg - hälsade på vännen T
  • Stavanger - vi skulle till Villnius men hamnade i Stavanger. Tillsammans med J
  • Amsterdam - favvo i repris. Peter Pan jobbar, jag är ledig.
  • Gotland - julpysselhelg hos C & A i deras vackra hus
  • Köpenhamn - med en hel tjejliga. 7 stycken tom. 
  • New York - shopping och god mat.
  • Dominikanska Republiken - nyårsfirande med Peter Pan och vänner

Vi får se vilka resor det blir detta år.

2 kommentarer: