onsdag 29 januari 2014

Att vakna tidigt och vad jag gör då

Jag är fortfarande inte riktigt med i matchen när det gäller tidsomställningen. Jag vaknar tidigt, och då menar jag verkligen tidigt. Typ vid klockan halv 5. Det känns lite slöseri men det är på sätt och vis skönt.
Det betyder också att jag somnar tidigt, antagligen alltför tidigt för att vara på konferens. Jag somnar gärna redan vid klockan 10.

När jag nu väl är vaken astidigt så stiger jag upp och åker ner till gymmet. Det är inte jättestort men det fungerar. Lite löpband, lite fria vikter, lite matta, ja det är allt jag behöver. Känns bra att jag tar mig dit och kör ett pass för sen är det mest stillasittande och ätande. Jag står emot de flesta kakor och bullar men i alla fall. Typ allt innehåller socker, mycket socker. Och så äter vi stoooora portioner med mat varje kväll. Vi får väl se vad vågen står på när jag väl kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar