söndag 10 augusti 2014

Detox, igen

Imorgon sätter jag igång igen. Dags för den stora detoxen efter semestern. Det har varit fyra veckor med mycket gott-gotti-gott-gott. Kanske lite för mycket även om jag har promenerat på rätt hyfsat.
Kommer knappt i mina byxor och så vill jag inte ha det.

Det blir till att göra matlådor och ta med till jobbet. Inget koffeinkaffe. Inte något godis. Inte några kakor (förrutom på lördag då farmor fyller 90 år. Då MÅSTE jag fika lite). Många saker som måste tas bort från mitt liv och jag kommer att köra hårt. Det är enda sättet för mig. Jag kan inte göra det litegrann utan måste ta i med hårdhandskarna direkt. Sen efter 4-6 veckor kan jag släppa på det.

Så ikväll äter jag glass, käkar zoo-godisar och dricker kaffe. Sista chansen på ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar