fredag 22 augusti 2014

Skryt

Nu måste jag skryta litegrann så gillar du inte skryt, sluta att läsa här och nu. Då slipper du bli sur och irriterad på mig. Okej nu kommer det!

Jag har snart detoxat i två veckor och det går jättebra. Jag är nöjd och har kommit över det värsta, nu är det utförsbacke. Fyra veckor kvar och sen ska jag försöka hålla i det så gott jag kan.

Men det bästa är att jag har kommit igång med min träning jättebra efter semestern. Tre dagar i veckan har jag styrketränat och så cyklar jag två mil om dagen till och från jobbet. Samt att jag går mina 10.000 steg varje dag. Fatta vad bra det är! 

Jag känner mig som riktig hurtbulle och jag sover bättre än vanligt. Tror att det har att göra med all träning och att jag käkar bra. Det ger resultat att tänka till vad gäller hälsan.

Många tycker att nyår ger en chans till nystart men jag måste säga att post-semestern är min grej. Jag känner att det är nu jag kan starta på nytt igen och ha chansen att ta tag i saker.

Slut på skrytet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar