fredag 29 augusti 2014

Träning och snart helg

Efter förra veckans skryt så är det skönt att jag fortfarande håller i mitt tränande rätt hyfsat. Cyklar, går mina dagliga 10.000 steg och har varit på gymmet två gånger den här veckan.

Jag har en sjuk sambo hemma som antagligen har smittat mig, för igår började min hals värka och det är inte något bra tecken. Men jag proppade i mig Night Quil, drack te och somnade tidigt igår kväll. Hoppas på att det gör susten då jag den här helgen beger mig till vårt grannland Norge. En helg i Oslo väntar. Ska bli kul och spännande att återvända dit. Förra gången var när A & D bodde där så det var några år sedan.

Jag har fått massa bra tips på ställen att besöka och käka på. Det är alltid lättare än att man irrar runt planlöst i en stad när man är där så kort tid som en helg. Förra gången regnade det underifrån på söndagen och vi valde att inte besöka Viglandsparken. Det är ett måste denna gång, för en kulturtant som mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar