onsdag 26 augusti 2009

Fantastisk dag

Vänner är fantastiskt att ha och de som jag har är de allra bästa, jag har ju valt dem själv :-)

Morgonen började hos Cicci & Isabella, vi skulle ute och promenera men tyvärr kära Gunvor, idag fanns det dåligt väder trots bra kläder. Vi stannade inomhus & drack te istället...

Efter det tog jag bilen söderöver och hälsade på Familjen i Hagsätra, J, E & S. Jag fick vara med om en alldeles vanlig dagishämtning, min första någonsinn! Ett stort ögonblick i mitt liv!

Vi hittade några gungor på vägen hem. Action som du kan se!

Ännu högre

" Mycket misstänkt, vem är det som försöker ta kort på mig hela tiden?"

Sedan blev det avfärd ännu mer söderut.
Trevlig middag hemma hos S & T. Och så lite kort så klart! Tre glada laxar!

T som snart fyller år. Denna gång 5 år! Han är STOR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar