tisdag 25 augusti 2009

Otroligt vackra Stockholm

Idag har jag varit ute på Djurgården & Gärdet och när jag gick där längs kanalen gjorde det ont i magen. Men på ett bra sätt, det var så otroligt vackert! Finns inte ngn annan huvudstad som är så vacker i hela världen!

Jag satt & njöt av detta vid det lilla båtcafét vid Djurgårdsbron, den som ligger på andra sidan bron men fortfarande på Strandvägen. Det är en väl bevarad hemlighet trots att den ligger så nära. God kaffe, goda bullar & trevlig personal. Väl värt ett besök. Deras kardemummabullar är mums för kropp & själ.

Nu på em har jag varit hos Sofia i Sumpan och fixat ansiktet; anisktsbehandling med frans & brynplockling & färgning. Känns så bra att pyssla om sig själv. Det är jag värd.

Nu är det dock snart dags att åka in till stan & hitta ngn schysst uteservering där jag kan träffa P-A & Mats för att snacka lite skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar