söndag 2 augusti 2009

Jag har verkligen haft stor hjälp av 2 viktiga hjälpmedel idag då jag totalsanerat badrummet.

Till vänster ser ni en fantastisk skrapa/fönsterputs uppsugningsmaskin. Den har hjälpt mig att få fina glas på duschkabinen & kakelplattor som glänser.

Till höger ser ni rengöringsmedlet som har tagit bort alla möjliga och omöjliga fläckar på glas, porslin & kakel. Lite sprut av det och sedan vatten så försvinner allt. Vill inte veta vad som är i medlet men jag fick andningsbesvär när jag sprutade medlet på väggarna... Bra med god ventilation skulle jag tro.

Nu är jag i alla fall färdigstädad. Tom balkongen har fått sig en omgång. Det skiner och blänker överallt och jag känner mig mycket nöjd med mig själv. Skulle nästan kunna ha en visning av lgh nu, så välstädad som den är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar