lördag 29 augusti 2009

Shoppinglista

Snart ska Peter Pan åka till USA och jag måste självfallet lägga in en beställning till honom gällande min favoriter Bath & Body Works. Jag har en favoritdoft som heter Moonlight Path som doftar lavendel och är helt ljuvlig. Det finns "allt" i denna doft; doftljus, bodylotion, schampoo, tvål... En lång lista har nu producerats med saker som jag "måste" ha. Vi får väl se om han hinner med att handla men jag hoppas, hoppas, hoppas på det.

Sen måste det även inhandlas saker från Paul Mitchell till mitt hår. Att köpa schampoo & balsam från denna märke i Svedala är ett rån! Det går helt enkelt inte. Jag lägger in en låååång beställning även här; schampoo & lite annat behövs till mitt hår, det suktar efter detta efter att ha behövt tvättas med andra konstiga schampoon sista tiden. Inte ngt som är speciellt poppis... Helt otroligt att det kan märkas sådan skillnad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar