tisdag 25 augusti 2009

Jag älskar måndagar

Vilken härlig dag jag hade igår. Och vad mycket jag hann med! Jag älskar måndagar.

Var & träffade en rekryteringsfirma på morgonen angående ett eventuellt jobb och jag tror att det gick bra, fick sedan sällskap med en fd kollega Madeleine på lunchen. Oj vad hon är härlig!
Vi måste ses snart igen.

På em gick jag på ett seminarium kring KBT (kognitiv beteende terapi) som var mycket inspirerande och jag håller med i det mesta av vad hon sa. Det känns som om det är en metod som jag använt mig av själv, fast jag inte satt ngn etikett på.

Efter ett kort stopp på NK för inhandling av present, träffade jag underbara Johan från Ekakan. Han är en fantastisk människa som bara växer & växer i mina ögon. Tack för en inspirerande fikastund!

Sedan var det avfärd till Boule & Berså för att träffa födelsedagsbarnet Sofia som fyllde år, 27 var det väl? Trevliga gamla bekantskaper blandade med nya bekantskaper.

En fantastisk dag som slutade där under träden, med boulebaner & kanalen stilla kluckande vid kanten.
Ett glatt födelsedagsbarn

En truddilutt på trumpeten för Sofia

Glada tjejer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar