lördag 27 november 2010

Fantastisk fredag

Vilken fredag det var! Jag måste säga att jag är lyckligt lottad som har så många trevliga människor i mitt liv. 

På förmiddagen var jag och hälsade på Peter i Kista för att se hur studion blev, på riktigt. Jag har levt lika mycket (nästan i alla fall) med det här bygget som Peter under våren och sommaren. Och nu fick jag se hur det blev. Och jag måste säga att jag är imponerad. Det var verkligen coolt och snyggt. Är så stolt över min älskling! 
Och jag hittade tom Kitty här. Min lycka var total!

Efter titten var det lunchdags med Johanna, Mats & Katarina nere i Centrum. Och jag fick äta min älskade Lax Terriyaki. Som jag har längtat. Den var lika god som alltid. Åhhhh vad jag saknar dessa lucnher i ett alldeles för stressigt Kista Centrum men det var underbart!

Eftermiddagen tillbringades tillsammans med Gerri & hennes lilla dotter N. Vi fikade och pratade minnen och kom på hur mycket vi tycker om att resa. Vi hade gjort en del liknande saker som vi kunde fnissa åt. Så kul att träffa henne! Bestämde att vi skulle träffas igen när jag kommer hem från min resa.

Sammanfattningsvis, min fredag var verkligen bra. Den avslutades med Take That, vilken nostalgi!

2 kommentarer:

  1. Där alla bra svenska filmer spelas in... Nej inte riktigt... Där man visar alla coola Ericsson produkter och får dricka gott kaffe.

    SvaraRadera