tisdag 16 november 2010

Sleepless in Råsunda

Efter vår hemkomst från Japan har jag vissa problem med att få tillbaka den vanliga dygnsrytmen. Blir fruktansvärt trött på kvällen, typ vid 8-tiden, och somnar på 3 sekunder. Vaknar sedan vid 3.30-tiden, klarvaken. Kan inte somna om.

Tidningen kommer vid den tiden så det är bara att sätta sig i köket och läsa den och dricka lite te. Frukost vid 4-tiden på morgonen är annorlunda.

Nu har jag varit uppe i 3 timmar och hunnit göra både det ena och det andra. Hoppas klara av att vara uppe till kl 9 ikväll. Små, små steg framåt...

2 kommentarer:

  1. Oj oj, hoppas du kommer in i vanlig rutiner snart. Låter sisådär att vakna vid 3.30 om du frågar mig, även om du verkar få en del gjort. Kul att ha er hemma igen, även om det bara är för ett kort tag. Det har varit fantastiskt skoj att följa era äventyr i Japan. Dit vill jag helt klart åka. Hoppas vi får följa med till Mexiko oxå. Kramar

    SvaraRadera
  2. Det är okej att vakna tidigt men jag vill så himla gärna vara uppe lite senare på kvällen bara... Kommer att bli helt stört i Mexiko annars...

    SvaraRadera