torsdag 25 november 2010

Vissa bara tycker man bara om så mycket

Igår kväll fick jag tillfälle att träffa mina gamla (nja så gamla är de väl ändå inte) kollegor igen. Det händer titt som tätt och jag känner verkligen att jag saknar dem så mycket. Vi har det så roligt och alla är verkligen sig själva. Jag saknar er så!!!

Vi gick på den trevliga restaurangen Rött, på Rörstrandsgatan, och det kan jag varmt rekommendera. Trevlig personal, god mat och allt som behövs för en lyckad kväll.

Mats & Patrik, innan alla kommit fram

Vänner, vänner, vänner!


Go och glad kexchoklad

Patriks avskedsblomma (men säg det inte till Maria...)

Ja sa ju det, vi har det så himla kul!

Och ibland så går det så där. Hardrock Halleluja!

Och nu är det sent...

Tack för en fantastisk kväll!

2 kommentarer:

  1. Wow, ser ut att ha varit roligt! Synd att jag inte fick möjlighet att vara med. Saknar er alla jättemycket! //P-A

    SvaraRadera
  2. Ja det var väldigt trevligt och roligt. Vi saknade dig jättemycket!!!

    SvaraRadera