lördag 20 november 2010

Ta-hand-om-mig-själv

Jag älskar att gå på behandlingar av olika slag. Det är så otroligt skönt när någon tar hand om dig, ägnar dig 100% uppmärksamhet. Denna vecka körde jag ett helt gäng. Lyxigt värre!


Hos Privatskolan fick jag manikyr, pedikyr och ansiktsbehandling. Blev väldigt nöjd med naglarna, rolig och annorlunda färg som jag inte brukar använda mig av. Det blev stor uppståndelse över att det var mina egna naglar. Halva klassen kom och kikade på dem :-)
Tror att jag ska gå och få en massage nästa vecka.


Och hos Knopp & Kropp & allra bästa Ann fick jag nytt snyggt hår. Eller snarare lite kortare hår som blev snyggt och blank. Ann fixade till det så himla snyggt så man knappt kunde tro att det var riktigt hår. Det såg ut som syntethår och jag blev mer än nöjd.

1 kommentar: