måndag 15 november 2010

Full fart framåt

Idag är min första dag hemma när jag är arbetslös. Känner mig dock lite stressad över allt jag ska hinna med innan nästa resa. Här kommer min att-göra-lista för veckan som kommer.
  • Boka lunch med trevliga vänner - CHECK
  • Handla present till Charlotte
  • Besöka Arbetsförmedlingen och berätta att jag finns och att jag vill jobba igen, ngn gång, idag - CHECK
  • Gå på Starta-eget-seminarium som AF håller i, onsdag. Anmält mig till det. - CHECK
  • Lämna böcker på bibblan, idag - CHECK
  • Kontaka min coach på TRR, nu är jag tillgänglig igen, idag - CHECK
  • Boka tid på Privatskolan för Trippelbehandling, ansiktsbehandling, manikyr, pedikyr, idag - CHECK
  • Skicka in papper till A-kassan, senare i veckan
  • Skicka in blankett till resebyrån, idag - CHECK
  • Kolla status för min visumansökan till USA, tror att den gäller fortfarande, idag - CHECK
  • Gå på starta-eget-informationsmöte hos Skatteverket, nästa vecka
  • Rensa lite i skåp och låder i köket, behövs verkligen, ngn gång den här veckan
  • Söka lite jobb, varje dag
  • Träna på Friskis & Svettis, boka in ett pass varannan dag - CHECK
  • Köpa minneskort på webhallen (4 GB), idag - CHECK
  • Laga massa mat, varje dag - CHECK
  • Klippa mig hos Anne, torsdag

Kanske bäst att jag sätter igång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar