söndag 27 september 2015

Ont i armarna

Alltså.. jag har ont, ont, ont i armarna redan nu. Varför kan man undra? Jo, jag gjorde comeback på Skivstångsträningen idag på F&S. Jag har inte kört det på typ huuuurrrr länge som helst och varför fega när man kan ta i... Jag kommer med största säkerhet ångra det imorgon och några dagar till efter det.

Jag har ju ändå gått på yoga regelbundet i två månader nu och det borde ju ha gett en del styrka i armarna men just nu känns det inte så. De skakar just nu av sig själva lite så där snyggt. Men det var kul och det kändes bra under tiden. Hoppas på en repris nästa vecka också.

Annars så har jag tagit promenad och suttit och läst i solen nere vid Huvudsta Strand, städat lite här hemma, lagat matlådor till nästa vecka, läst DN och bok. Nu ska jag krascha lite i soffan innan det är dags för att laga middagsmat. Vilken härlig helg jag har haft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar