torsdag 10 september 2015

Uppdatering från sjukstugan

Att ta det lugnt verkar vara en bra taktik. Fast det visste jag ju om. Jag mår bättre idag även om näsan rinner och jag blir trött av att gå till toan från soffan.

Jag har sådan tur som har ett jobb där jag kan jobba varifrån som helst. T.ex. från soffan när det känns som att bestiga ett berg om jag skulle behöva klä på dig och tvätta håret. Telefonmöten kan man ta i myskläder och stänga av kameran så ingen ser en. Det är lyxigt att ha det så.

Tyvärr kan jag inte göra alla de roliga saker som jag planerat men det är som det är. Fokus på att bli frisk. Speciellt eftersom det i helgen är Kulturnatten i Uppsala och den vill jag inte missa. Har gått på den från och till sedan jag gick i gymnasiet och det var ett tag sedan. Älskar att Uppsala verkligen satsar på det här eventet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar