torsdag 24 september 2015

Veckans träning

Den här veckan sätter jag igång med träningen igen, efter två veckors uppehåll. Trodde aldrig att jag skulle bli av med den hemska hostan och förkylningen men den försvann tillslut.
Schemat är som följer:

Måndag - Vila
Tisdag - cykling tur och retur till jobbet, 20 km. Yoga 45 minuter. - Done
Onsdag - cykling tur och retur till jobbet, 20 km. Yoga 75 minuter. - Done
Torsdag - cykling tur och retur till jobbet, 20 km. - Done
Fredag - Vila
Lördag - Vila
Söndag - skivstång på F&S, 55 minuter. - Done

Och som vanligt är det promenad som gäller varje dag. 10.000 steg it is.

I helgen som gick satte jag rekord i steg på en dag. 33.000 steg gick jag på lördagen. Det är M Y C K E T ska jag säga. Var rätt trött i benen och höfterna den kvällen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar