fredag 27 februari 2009

Ansiktsbehandling

Igår smet jag från jobbet tidigt, redan vid halv 5 för att hinna till Sofia och mina ansiktsbehandling. Det är så skönt att komma in i hennes lugna salong och bara njuta av att ngn pysslar om en till 100 %. Sen är ju Sofia världens trevligaste dessutom.
Har nu snygga, nyplockade & färgade ögonbryn och slipper mascara ett par veckor. Alltid ngt!

Köpte så klart lite produkter dessutom; ansiktskräm och rengöringslotion. Även om det är mycket dyrare än vad du hittar på Åhlens eller H&M, så är de så bra! Bioline använder sig Sofia av så då kör jag på det också. Märker verkligen skillnaden mellan Bioline och typ Nivea. Krämen går in i huden och lägger sig inte som en yta utanpå huden.

3 kommentarer:

  1. Halv fem, var det tidigt? Idag kom jag från jobbet kl 14, DET kallar jag tidigt ;-) Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Ni ska alltid vara värst :-)

    SvaraRadera