söndag 1 februari 2009

Hemma igen

Så var jag hemma igen efter en vecka på andra sidan jordklotet. Och skit vad kallt det är här hemma! Är borta i en vecka och har +34 grader, glömmer helt bort hur himla kallt det är i Sverige vid denna tid på året. Att mötas av kylan när man kommer ut ur planet är en CHOCK för kroppen utan dess like. En vecka, och jag lyckas förtränga.

En del shopping blev det i alla fall :-)



Söt liten pås/kasseväska som jag handlade på vägen hem från Weekend market.


Impulsköp på lunchen, vid kontoret.
Inköp på Weekend Market





Snygg vit väska, inhandlad på lunchen vid kontoret

Sista kvällen var jag nere på stan och köpte söta blommiga sommarskor av en trevlig tjej

Till bilen, ska pryda säkerhetsbältena framme. Vi köpte sådan här förra gången vi var i Bangkok och nu ska de bytas ut till nya nallar.

Jag älskar svart & vitt, kunde inte motstå dessa söta ballerinaskor.
Från Weekend market

En alldeles oäkta Gucci väska. Spanade på dessa halva veckan innnan jag slog till nere i Watergate.

Fanns miljarder med snygga kuddfodral. Köpte 4 stycken att ha i soffan.
Skulle så klart ha köpt fler....

Fjärlisväska med paljetter. Hur söt som helst. Blir snygg till sommaren.











Och så Billabong tröjor till mig & Peter...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar