måndag 9 februari 2009

Äntligen måndag

Ännu en dag på jobbet har förflutit och jag lyckats manövra mig genom alla möten. Gick på ett Skivstångspass på Friskis&Svettis efter jobbet, det är alltid en hit! Både att man kommer iväg från jobbet och det är bra för kroppen.

Tjejen som har passet är dock så där, tyvärr. Hon kan inte räkna till 8 känns det som, så i uppvärmningen blir det alltid fel. Jag blir bara så frustrerad när det inte är ett flyt i passet. Men det är bara att köra på och kämpa sig igenom alla svettiga övningar. Idag kändes det dock som om att mina axlar inte ville vara med och jag orkade inte många lyft alls.

Sitter och planerar en resa till Göteborg nu. Ska dit med en vän som heter Fernando och hälsa på hos Renata, min fantastiska brassekompis. Renata ska flytta tillbaka till Brasilien till sommaren, det är så himla trist men vem skulle inte vilja bo där jmf med ett kallt Sverige? Nu gäller det bara att hinna med att träffa henne.

Götlaborg, here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar