onsdag 4 februari 2009

Att utmana sig själv...

... är väldigt jobbigt många gånger men gör att du växer som människa.

Idag hade jag en presentation för ungefär 50 personer, stod på en scen med mick och allt och försökte se avslappnad ut. Inte det lättaste... Men jag lyckades hålla min presentation på engelska så klart och jag tappade inte bort mig alltför mycket. Jag kan inte säga att jag tyckte om det, men jag gjorde det!

Nu ska jag bara göra det 30 gånger till så kommer det att bli bra.

Andra saker som jag skulle vilja testa någon gång för att utmana mig själv:

1. Ta dykcert; jag gillar inte att vara under vatten där jag inte ser och jag gillar inte alger alls
2. Köra motorcykel; jag gillar inte att köra bil speciellt mycket, att köra motorcykel måste vara ännu värre.
3. Åka Fritt fall på Gröna lund; jag gillar inte höjder så mycket och att lägga mitt liv i ngn annans händer, inte min sak direkt
4. Galoppera med en häst; efter min olycka för 17 år sedan har jag inte gjort det, bara travat som mest
5. Hoppa fallskärm; kontrollsak igen. Lägga mitt liv i ngn annans händer...

Någon dag kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar