lördag 7 februari 2009

Fredag kväll

Efter jobbet begav jag mig till F&S för att göra mitt återtåg till gymmets underbara värld. Har inte varit inne på ett gym på 2 år, bara kört Body pump för att stärka musklerna. Så det var med blandade känslor som jag stegade in i gymmet i Kista. Skulle jag ramla på löpbandet när jag värmde upp, skulle jag fasta i bänkpressen eller kanske hamna i en evighetsloop i magmaskinen? Inget av detta hände, utan det gick väldigt bra när jag väl lokaliserat alla de bekanta maskinerna. 

Det blev 15 min löpband, 10 min roddmaskin, lår, axlar, rygg och armar. Kände mig väldigt nöjd efter det passet. 

Skyndade mig dock hem för att duscha och fixa mig. Skulle träffa lite Ericsson folk inne på Kungsholmen och ta en drink tillsammans med dem. Hamnade brevid Magnus, som är tillsammans med Ulrika, och Alan från UK och hade massa kul att prata om. Fick se ett antal roliga bilder från Al & Rows fest, tur att de inte ligger på Facebook :-)
Efter detta begav vi oss till Lokal för att dricka drinkar och prata strunt. Alex, Ben, Ulrika, Magnus, Jana, Anna, Alan & Row, ni är så trevliga! Och Peter Pan du är bäst!

Vi åkte hem vid 12-tiden, glada & nöjda med att måndagen kändes väldigt lång bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar