måndag 23 februari 2009

Shopping

Jag har shoppat en del i Barcelona så klart! Här kommer lite bilder på mina "fynd". Handlade en massa mat på Mercadona också. Tur att inte tullen öppnade min resväska, där låg det ju 24 burkar tonfisk...


En snygg påse att återanvända vid matköp.


Roliga stövletter i blå mocka från Zara


Jeansskor från en kinesaffär


En skjorta/blus från den kungliga hovleverantören H&M


Fantastisk musik från Fnac. Det gäller bara att begränsa sig...

Läckra lila pumps

Snart är det vår!


Fynd från Zara


Min härliga skvallertidning Hola. Värre än Se&Hör


Mysig lång halsduk


Långt, lila halsband


Halsband på rea!


Jeansskor som jag fyndade på en marknad i Tortosa, 3 Euro...


Svart-vitt armband som matchar alla mina svartvita kjolar (tack Marie för att vi gick in i krimskramsaffären, där fanns det mycket roliga saker)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar