söndag 17 juni 2012

Blev så ledsen idag

Jag var och åt frulle på bästa Petit France idag och när jag skulle gå så krockade jag med en kille som precis fått en kaffe i handen. Du som har varit på Petit France vet att det är ganska trångt där vid kassan.

Han vände sig om och jag var på väg ut. Kaffet rann över och han fick en del på handen. Jag kan inte säga att det var mitt fel eller hans fel, det bara hände. Han blev arg och skällde ut mig, jag blev arg och skällde tillbaka. Kändes så himla onödigt, det var en olyckshändelse.

I det tillstånd som jag är i just nu så blev jag så arg men mest ledsen så istället för att släppa det som hänt grät jag hela vägen hem. Som tur var så regnade det kraftigt och jag cyklade dessutom. Allt var ändå blött så min tåriga kinder syntes inte allt för mycket.

Skit att en sån här sak får mig att känna mig så deppig. Och nu är inte Petit France ett ställe som jag förknippar med något positivt, utan snarare något trist och jobbigt. Vi får se om jag går dit igen på länge.

2 kommentarer:

  1. Ibland är det skönt att gråta, även fast tårarna nog egentligen berodde på något annat kan man behöva en "anledning" ibland ...

    SvaraRadera
  2. Så jäklas skönt att grina ibland. Det behöver man göra ibland.

    SvaraRadera