måndag 11 juni 2012

Hungerspelen

Jag fastnade jag också. I Hungerspel-triologin. Jag vet inte om jag egentligen tycker att de är så bra som alla verkar tycka men de är okej. Och att jag fastnade i den tyder ändå på att böckerna har något. Man vill ju vet hur det går för alla.

Sen har du ju filmen också, eller snarare filmerna, som det kommer att bli. Jag tänker inte gå och se dem på bio men när de väl finns att kika på via boxen så kanske jag kommer att se dem.

Jag har ju gillat de andra hypade böckerna, Harry Potter och Twilight, och trodde väl att de här skulle vara lika bra men nja... nej, jag tycker inte det. Jag har snart tagit mig igenom alla tre och kommer inte ägna så mycket mer tid åt dem. Antagligen sätter jag igång med någon annan bok inom kort. Vilken får vi se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar